Call-Center

A hét minden napján ingyenesen hívható telefonszám: 06-80/900 900

 

 

 

 

1.jpeg

Call-Center

Telefonszám: 06-80/900-900

Call-Center menü:

A fenti telefonszám hívása után telefonja gombjaival az alábbi ügyintézés típusok közül választhat: 

  • 1-es gomb: Információkérés 
  • 2-es gomb: Panaszkezelés 
  • 3-as gomb: Netbank szolgáltatások (új netbank jelszó)
  • 4-es gomb: Mobilbank eszközregisztráció 
  • 5-ös gomb: Csalásbejelentés 

A Call-Center a hét minden napján fogadja hívását. Hívása minden esetben Önnek ingyenes.
Amennyiben hívásakor minden munkatársunk foglalt, hosszabb várakozási időre számíthat, nem fogadott hívás esetén visszahívjuk Önt.

  • A Call-Centert Információkérés, MobilBanki regisztráció, új netbank jelszó igénylés miatt minden nap, hétfőtől vasárnapig 6.00 - 18.00 óráig hívhatja.
  • A panaszvonal minden nap 6.00-18.00 óráig, illetve minden hétfőn, vagy a hét első munkanapján 6.00-20.00 óráig áll rendelkezésre.
  • Csalásbejelentéssel kapcsolatban 0-24 óráig fogadjuk hívását.


A telefonbeszélgetés kezdetén munkatársunk személyes és egyéb informális adatok alapján azonosítani fogja Önt.