Call-Center
Telefonszám: 06-80/900-900
Call-Center menü:
A fenti telefonszám hívása után telefonja gombjaival az alábbi ügyintézés típusok közül választhat:
- 1-es gomb: Információkérés
- 2-es gomb: Panaszkezelés
- 3-as gomb: Netbank szolgáltatások (új netbank jelszó)
- 4-es gomb: Mobilbank eszközregisztráció
- 5-ös gomb: Csalásbejelentés
A Call-Center a hét minden napján fogadja hívását. Hívása minden esetben Önnek ingyenes.
Amennyiben hívásakor minden munkatársunk foglalt, hosszabb várakozási időre számíthat, nem fogadott hívás esetén visszahívjuk Önt.
- A Call-Centert Információkérés, MobilBanki regisztráció, új netbank jelszó igénylés miatt minden nap, hétfőtől vasárnapig 6.00 - 18.00 óráig hívhatja.
- A panaszvonal minden nap 6.00-18.00 óráig, illetve minden hétfőn, vagy a hét első munkanapján 6.00-20.00 óráig áll rendelkezésre.
- Csalásbejelentéssel kapcsolatban 0-24 óráig fogadjuk hívását.
A telefonbeszélgetés kezdetén munkatársunk személyes és egyéb informális adatok alapján azonosítani fogja Önt.